Przyjazd
Wyjazd
Najniższa cena
na naszej stronie
Przyjazd
Wyjazd
Najniższa cena
na naszej stronie

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące apartamentów Emihouse

  • Gdzie znajdują się apartamenty Emihouse? Czy w jednym miejscu? Czy Goście otrzymują dostęp do całego apartamentu?

    Wszystkie nasze apartamenty to prywatne mieszkania, zlokalizowane w Rzeszowie, w dwóch lokalizacjach: Emihouse Kopisto - przy Al. Kopisto 8 oraz Emihouse Pobitno - przy ul. Małopolskiej 1-3. Apartamenty znajdują się w nowoczesnych budynkach mieszkalnych z całodobową ochroną. Goście otrzymują dostęp do całego apartamentu.
     
  • Czy w obiekcie jest dostępna recepcja?

    W Emihouse nie ma recepcji i nie będzie nas osobiście na miejscu, ale jesteśmy do dyspozycji, gdyby Goście nas potrzebowali.
     
  • Jak mogę się zameldować i gdzie odbiorę klucze? Czy trzeba się spotykać z kimś z obsługi Emihouse? Gdzie dokładnie jest ta skrzynka z kluczem? 

    Dajemy Gościom wolną rękę - Goście mogą zameldować i wymeldować się samodzielnie o dowolnej godzinie (od godz.15:00). Nie trzeba się wcześniej umawiać na odbiór kluczy, gdyż znajdują się one w sejfie zamontowanym przy drzwiach do wynajmowanego apartamentu. W dniu przyjazdu przed godziną zameldowania przesyłamy na podany w rezerwacji numer telefonu/adres e-mail wszystkie niezbędne informacje.
     
  • Jak się wymeldować i oddać klucze? 

    Tak, podobnie jak podczas zameldowania nie ma potrzeby umawiać się na odbiór kluczy, można wymeldować się o dowolnej porze (do godziny 11:00), wystarczy zamknąć drzwi i zostawić klucze w sejfie/skrzynce.
     
  • Czy można się wcześniej zameldować lub później wymeldować? 

    Tak, wcześniejsze zameldowanie lub późniejsze wymeldowanie możliwe jest w miarę dostępności, za dodatkową opłatą w wysokości 25 zł /godzina. Późne wymeldowanie oznacza możliwość pozostania w apartamencie maksymalnie do godziny 14:00. Jeśli chcą Państwo pozostać w apartamencie dłużej, należy wykupić kolejną dobę. Prosimy o umieszczenie prośby w rezerwacji lub kontakt z nami po dokonaniu rezerwacji, postaramy się zrobić co będzie w naszej mocy.
     
  • Przyjeżdżam samochodem, czy w Emihouse jest parking? Gdzie można zaparkować? Czy parking jest bezpłatny/ płatny?

    Gościom podróżującym samochodem oferujemy możliwość rezerwacji prywatnego miejsca postojowego w garażu podziemnym w cenie 40 zł za dobę (cena dla rezerwujących bezpośrednio, standardowa cena to 50 zł/doba) Ilość miejsc jest ograniczona dlatego prosimy o wcześniejszą rezerwację. Goście mogą również skorzystać z bezpłatnych, publicznych miejsc parkingowych przy pobliskich ulicach (w zależności od dostępności).
     
  • Czy w ofercie apartamentów Emihouse są śniadania? 

    Tak, oferujemy możliwość zamówienia świeżo przygotowanego śniadania w formie boxów śniadaniowych, dostarczanego bezpośrednio do apartamentu. Śniadania składają się z wysokokalorycznych, zdrowych i wysokiej jakości produktów tworzących 3 różne zestawy śniadaniowe: klasyczny, fit oraz wegetariański. Śniadanie jest dostarczane do godz. 7:00 rano. Koszt jednego zestawu śniadaniowego to 35 zł. Prosimy o zamówienie do godz.20:00.
     
  • Czy w apartamentach jest dostęp do internetu i czy potrzebny jest kod/hasło? Czy internet jest bezpłatny? 

    Tak, w każdym z naszych apartamentów jest bezpłatny, nielimitowany dostęp do szybkiego światłowodowego internetu Wi-Fi. Nie potrzeba hasła, dostęp jest możliwy przez bezpieczne logowanie do sieci Social Wi-Fi.
     
  • Jakie są dostępne sposoby płatności za rezerwację? 

    Rezerwując na naszej stronie lub bezpośrednio (telefonicznie/e-mailowo) nasi Goście otrzymują bezpieczeństwo transakcji i elastyczne warunki płatności: możliwość zapłaty kartą płatniczą, za pośrednictwem systemu płatności on-line, bezpiecznym linkiem płatniczym lub przelewem tradycyjnym. W przypadku rezerwacji dokonywanych na stronach portali rezerwacyjnych/pośredników (np.Booking, Airbnb) dostępne metody płatności przedstawione są na stronie danego portalu rezerwacyjnego.
     
  • Czy wystawiamy faktury VAT? 

    Tak, po opłaceniu rezerwacji wystawiamy paragon lub fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę VAT wystarczy przed opłaceniem rezerwacji podać NIP firmy. Faktury wysyłane są w formie elektronicznej na podany adres e-mail. 
     
  • Czy podawane ceny są płatnością za osobę czy za apartament? 

    Wszystkie ceny podawane na naszej stronie internetowej są cenami za cały apartament, dla takiej ilości osób, jaka została podana w trakcie rezerwacji. Maksymalna liczba miejsc noclegowych jest wskazana w opisie każdego apartamentu.
     
  • Czy jest możliwość wstawienia dostawki / łóżeczka dla dziecka? 

    Tak, dla dzieci mamy dostępne łóżeczka niemowlęce oraz krzesełko, lecz ich ilość jest ograniczona. Prosimy o wcześniejszy kontakt w przypadku chęci skorzystania. Dodatkowa opłata za wypożyczenie wynosi 40 zł/pobyt.
     
  • Co znajduje się na wyposażeniu apartamentu? 

    Wszystkie apartamenty wyposażone są m.in. w: żelazko, deskę do prasowania, suszarkę na pranie, suszarkę do włosów, ręczniki, kosmetyki hotelowe. Pełna lista wyposażenia znajduje się stronie: /apartamenty
     
  • W jakim stopniu wyposażona jest kuchnia/aneks kuchenny? Czy jest kawa/herbata/cukier/sól/pieprz? 

    Kuchnia wyposażona jest w lodówkę z zamrażarką, zmywarkę do naczyń, elektryczną płytę grzewczą, ekspres do kawy Nespresso, piekarnik lub kuchenkę mikrofalową (w zależności od wybranego apartamentu), toster, czajnik elektryczny, garnki/patelnie oraz niezbędne naczynia i sztućce. Ponadto w każdym apartamencie Goście znajdą kawę, herbatę, cukier, sól i pieprz.
     
  • Czy w apartamentach znajdują się ręczniki i pościel? 

    Tak. W każdym apartamencie zastaną Państwo czyste ręczniki dla każdego Gościa. Łóżka jak w standardach hotelowych będą czekały zaścielone. Gościom, którzy zostaną u nas dłużej, będziemy co tydzień wymieniać na czyste pościel i ręczniki.
     
  • Ile zajmuje dojście do Rynku / Starówki? 

    Apartamenty Emihouse Kopisto od rzeszowskiej Starówki, głównego deptaka - ulicy 3 Maja i innych atrakcji Starego Miasta dzieli zaledwie 10 minutowy spacer.

     Natomiast Apartamenty Emihouse Pobitno oddalone są 3km od Rzeszowskiego Rynku.
 

  • Gdzie jest najbliższy kantor / pralnia chemiczna? 

    Kantor oraz pralnia chemiczna znajdują się w obiekcie, w części usługowej budynku w którym zlokalizowane są apartamenty Emihouse Kopisto. 
     
  • Gdzie jest najbliższy sklep/bar/restauracja? 

    W obiekcie Emihouse Kopisto, w części usługowej budynku znajduje się m.in. sklep „Żabka”, Restauracja Muzyczna Kuchnia, Restauracja Thai Cooking Rzeszów oraz Dominos Pizza.

     Najbliższy sklep spożywczy "Delikatesy Premium" oddalony jest 50m od Emihouse Pobitno
 

  • Czy w obiekcie znajduje się winda? 

    Tak, budynki, w których znajdują się apartamenty Emihouse Kopisto i Pobitno wyposażone są w nowoczesne cichobieżne windy.
     
  • Na jak długo można wynająć apartament? 

    Apartamenty Emihouse można wynająć zarówno na krótki jak i długi termin, na dowolną długość - dzień, miesiąc. Im dłużej u nas zostaniesz, tym niższą cenę za dobę otrzymasz. Dostępne pakiety/oferty specjalne i aktualne ceny zawsze na naszej stronie: oferty-specjalne
     
  • Czy apartament będzie sprzątany podczas mojego pobytu? 

    W przypadku dłuższych pobytów apartament będzie sprzątany bezpłatnie co 7 dni. Na specjalną prośbę Gości możemy przeprowadzić dodatkowe sprzątanie z wymianą pościeli i ręczników, lecz wiąże się to z dodatkową opłatą wynoszącą 100 zł.
     
  • Czy można gdzieś przechowywać bagaż po wymeldowaniu? 

    Nie posiadamy przechowalni bagażu na miejscu, ale istnieje możliwość pozostawienia bagażu w przechowalni/szatni w Galerii Handlowej Millenium Hall (znajdującej się 350 m od Emihouse) lub na stacji PKP.
     
  • Czy w Emihouse akceptowane są zwierzęta domowe? 

    Lubimy zwierzęta i chętnie przyjęlibyśmy wszystkich naszych Gości ze swoimi pupilami ale ze względu na regulamin nie zawsze możemy zaakceptować pobyt ze zwierzętami. Gości, którzy planują przyjechać wraz ze zwierzęciem prosimy przed dokonaniem rezerwacji o kontakt celem udzielenia indywidualnej zgody na pobyt ze zwierzęciem. Koszt pobytu zwierzęcia domowego wynosi 50 zł za dobę. Jednocześnie zobowiązujemy naszych Gości do przestrzegania naszego regulaminu pobytu ze zwierzęciem, dostępnego na stronie: /regulamin
     
  • Czy w apartamentach wolno palić?

    Zgodnie z regulaminem, we wszystkich apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wszelkich wyrobów tytoniowych, w tym również e-papierosów. Palenie dozwolone jest jedynie na balkonie, po upewnieniu się, że drzwi balkonowe są zamknięte, aby dym tytoniowy nie przedostawał się do wnętrza apartamentu.
     
  • Czy można zapraszać inne osoby do wynajętego apartamentu? 

    Goście są mile widziani do godz.22:00 ale prosimy zgłaszać odwiedziny recepcji. Nocowanie dodatkowych osób w apartamencie wiąże się z dodatkową opłatą.
     
  • Czy można zorganizować spotkanie, przyjęcie do późna? 

    W apartamentach Emihouse dbamy o to, aby zarówno nasi Goście jak i mieszkańcy innych apartamentów mogli komfortowo wypocząć. Dlatego też naszych Gości prosimy o zachowanie ciszy nocnej (od godziny 22:00 do godz. 6:00) oraz o nieorganizowanie przyjęć, imprez okolicznościowych lub spotkań większej ilości osób niż zadeklarowanej w rezerwacji. Osoby niezameldowane mogą gościnnie przebywać w apartamencie do godziny 22:00.
     
  • Mam rezerwację bezzwrotną, ale muszę odwołać swój przyjazd. Czy mogę otrzymać zwrot? 

    Zgodnie z warunkami rezerwacji za odwołaną rezerwację bezzwrotną nie zwracamy wpłaconej kwoty. W uzasadnionych przypadkach istnieje jednak możliwość zrealizowania rezerwacji w innym terminie.
     
  • Czy można zamówić transport z lotniska Rzeszów-Jasionka? Ile kosztuje? 

    Tak, oferujemy możliwość zamówienia prywatnego transferu z/na lotnisko Rzeszów-Jasionka za pośrednictwem firmy przewozowej. Koszt to 80 PLN (w dzień) i 100 PLN (w nocy) dla maksymalnie 4 osób. Dla większej ilości osób cena ustalana jest indywidualnie. W celu zamówienia prosimy o kontakt z recepcją.
     
Nie znalazłeś (aś) odpowiedzi na swoje pytanie lub potrzebujesz pomocy przy rezerwacji, wyborze oferty? Skontaktuj się z nami bezpośrednio - telefonicznie lub e-mailowo. Jesteśmy dostępni w godz. 8:00-21:00, 7 dni w tygodniu.
Lokalizacje
Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez DUAL BAŁAJEWICZ, STEPANIAK SPÓŁKA JAWAN, ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 2b lok. 18L, 35-311, Rzeszów , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane