- Gdzie znajdują się apartamenty Emihouse? Czy w jednym miejscu? Czy Goście otrzymują dostęp do całego apartamentu?
Wszystkie nasze apartamenty to prywatne mieszkania, zlokalizowane w Rzeszowie, w dwóch lokalizacjach: Emihouse Kopisto - przy Al. Kopisto 8 oraz Emihouse Pobitno - przy ul. Małopolskiej 1-3. Apartamenty znajdują się w nowoczesnych budynkach mieszkalnych z całodobową ochroną. Goście otrzymują dostęp do całego apartamentu.
- Czy w obiekcie jest dostępna recepcja?
W Emihouse nie ma recepcji i nie będzie nas osobiście na miejscu, ale nasza wirtualna recepcja jest do dyspozycji, gdyby Goście nas potrzebowali.
- W jakich godzinach jest dostępna wirtualna recepcja?
Nasza wirtualna recepcja jest do dyspozycji Gości codziennie w godzinach 8:00–21:00.
Można się z nami skontaktować telefonicznie pod numerem +48 570 540 570 lub mailowo pod adresem info@emihouse.pl.Jeśli planujesz przyjazd po godzinie 21:00, prosimy o upewnienie się, że otrzymałeś/aś wszystkie informacje potrzebne do zameldowania i że są one dla Ciebie zrozumiałe przed tą godziną.
Na wszystkie wiadomości odpowiemy tak szybko, jak to będzie możliwe, gdy znów będziemy dostępni.
- Jak mogę się zameldować i gdzie odbiorę klucze? Czy trzeba się spotykać z kimś z obsługi Emihouse? Gdzie dokładnie jest ta skrzynka z kluczem?
Dajemy Gościom wolną rękę - Goście mogą zameldować i wymeldować się samodzielnie o dowolnej godzinie (od godz.15:00). Nie trzeba się wcześniej umawiać na odbiór kluczy, gdyż znajdują się one w sejfie zamontowanym przy drzwiach do wynajmowanego apartamentu.
Warunkiem otrzymania instrukcji zameldowania oraz kodów dostępu jest wypełnienie karty rejestracyjnej przed przyjazdem.
Link do karty rejestracyjnej wysyłany jest automatycznie z systemu Smarthotel na adres e-mail lub numer telefonu podany podczas rezerwacji.
Po wypełnieniu karty rejestracyjnej, instrukcje zameldowania będą dostępne w aplikacji od godziny 14:30 w dniu przyjazdu.
Jest to automatyczna procedura samodzielnego zameldowania.
- Jak się wymeldować i oddać klucze?
Podobnie jak podczas zameldowania nie ma potrzeby umawiać się na odbiór kluczy, można wymeldować się o dowolnej porze (do godziny 11:00), wystarczy zamknąć drzwi i zostawić klucze w sejfie/skrzynce.
- Czy można się wcześniej zameldować lub później wymeldować?
Tak, wcześniejsze zameldowanie lub późniejsze wymeldowanie możliwe jest w miarę dostępności, za dodatkową opłatą w wysokości 50 zł za zameldowanie od godz.13:00 lub wymeldowanie do godz.13:00. Późne wymeldowanie oznacza możliwość pozostania w apartamencie maksymalnie do godziny 14:00. Jeśli chcą Państwo pozostać w apartamencie dłużej, należy wykupić kolejną dobę. Prosimy o umieszczenie prośby w rezerwacji lub kontakt z nami po dokonaniu rezerwacji, postaramy się zrobić co będzie w naszej mocy.
- Przyjeżdżam samochodem, czy w Emihouse jest parking? Gdzie można zaparkować? Czy parking jest bezpłatny/ płatny?
Gościom podróżującym samochodem oferujemy możliwość rezerwacji prywatnego miejsca postojowego w garażu podziemnym w cenie 50 zł za dobę (cena dla rezerwujących bezpośrednio, standardowa cena to 60 zł/doba) Ilość miejsc jest ograniczona dlatego prosimy o wcześniejszą rezerwację. Goście mogą również skorzystać z bezpłatnych, publicznych miejsc parkingowych przy pobliskich ulicach (w zależności od dostępności).
- Czy w ofercie apartamentów Emihouse są śniadania?
Tak, oferujemy możliwość zamówienia świeżo przygotowanego śniadania w formie boxów śniadaniowych, dostarczanego bezpośrednio do apartamentu. Śniadania składają się z wysokokalorycznych, zdrowych i wysokiej jakości produktów tworzących 3 różne zestawy śniadaniowe: klasyczny, fit oraz wegetariański. Śniadanie jest dostarczane w godz. 7:30 - 9:00 rano (w zależności od lokalizacji apartamentu). Koszt jednego zestawu śniadaniowego to 39 zł. Prosimy o zamówienie do godz.20:00.
- Czy w apartamentach jest dostęp do internetu i czy potrzebny jest kod/hasło? Czy internet jest bezpłatny?
Tak, w każdym z naszych apartamentów jest bezpłatny, nielimitowany dostęp do szybkiego światłowodowego internetu Wi-Fi. Login i hasło znajdują się w apartamencie.
- Jakie są dostępne sposoby płatności za rezerwację?
Rezerwując na naszej stronie lub bezpośrednio (telefonicznie/e-mailowo) nasi Goście otrzymują bezpieczeństwo transakcji i elastyczne warunki płatności: możliwość zapłaty kartą płatniczą, za pośrednictwem systemu płatności on-line, bezpiecznym linkiem płatniczym, BLIK lub przelewem tradycyjnym. W przypadku rezerwacji dokonywanych na stronach portali rezerwacyjnych/pośredników (np.Booking, Airbnb) dostępne metody płatności przedstawione są na stronie danego portalu rezerwacyjnego.
- Czy wystawiamy faktury VAT?
Tak, po opłaceniu rezerwacji wystawiamy paragon lub fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę VAT wystarczy przed opłaceniem rezerwacji podać NIP firmy. Faktury wysyłane są w formie elektronicznej na podany adres e-mail.
- Czy podawane ceny są płatnością za osobę czy za apartament?
Wszystkie ceny podawane na naszej stronie internetowej są cenami za cały apartament, dla takiej ilości osób, jaka została podana w trakcie rezerwacji. Maksymalna liczba miejsc noclegowych jest wskazana w opisie każdego apartamentu.
- Czy jest możliwość wstawienia dostawki / łóżeczka dla dziecka?
Tak, dla dzieci mamy dostępne łóżeczka niemowlęce oraz krzesełko, lecz ich ilość jest ograniczona. Prosimy o wcześniejszy kontakt w przypadku chęci skorzystania. Dodatkowa opłata za wypożyczenie wynosi 40 zł/pobyt.
- Co znajduje się na wyposażeniu apartamentu?
Wszystkie apartamenty wyposażone są m.in. w: żelazko, deskę do prasowania, suszarkę na pranie, suszarkę do włosów, ręczniki, kosmetyki hotelowe. Pełna lista wyposażenia znajduje się stronie: /apartamenty
- W jakim stopniu wyposażona jest kuchnia/aneks kuchenny? Czy jest kawa/herbata/cukier/sól/pieprz?
Kuchnia wyposażona jest w lodówkę z zamrażarką, zmywarkę do naczyń, elektryczną płytę grzewczą, ekspres do kawy Nespresso, piekarnik lub kuchenkę mikrofalową (w zależności od wybranego apartamentu), toster, czajnik elektryczny, garnki/patelnie oraz niezbędne naczynia i sztućce. Ponadto w każdym apartamencie Goście znajdą kawę, herbatę, cukier, sól i pieprz.
- Czy w apartamentach znajdują się ręczniki i pościel?
Tak. W każdym apartamencie zastaną Państwo czyste ręczniki dla każdego Gościa. Łóżka jak w standardach hotelowych będą czekały zaścielone. Gościom, którzy zostaną u nas dłużej, będziemy co tydzień wymieniać na czyste pościel i ręczniki.
- Ile zajmuje dojście do Rynku / Starówki?
Apartamenty Emihouse Riverside i CityVibe od rzeszowskiej Starówki, głównego deptaka - ulicy 3 Maja i innych atrakcji Starego Miasta dzieli zaledwie 10 minutowy spacer.
Natomiast Apartamenty Emihouse Skyline i KrakoVska oddalone są ok 3km od Rzeszowskiego Rynku.
- Gdzie jest najbliższy kantor / pralnia chemiczna?
Kantor oraz pralnia chemiczna znajdują się w obiekcie, w części usługowej budynku w którym zlokalizowane są apartamenty Emihouse CityVibe na ul. Kopisto 8.
- Gdzie jest najbliższy sklep/bar/restauracja?
W obiekcie Emihouse CityVibe, w części usługowej budynku znajduje się m.in. sklep „Żabka”, Restauracja Thai Cooking Rzeszów oraz Dominos Pizza.
Najbliższy sklep spożywczy "Delikatesy Premium" oddalony jest 50m od Emihouse Skyline.
- Czy w obiekcie znajduje się winda?
Tak, budynki, w których znajdują się apartamenty Emihouse wyposażone są w nowoczesne cichobieżne windy.
- Na jak długo można wynająć apartament?
Apartamenty Emihouse można wynająć zarówno na krótki jak i długi termin, na dowolną długość - dzień, miesiąc. Im dłużej u nas zostaniesz, tym niższą cenę za dobę otrzymasz. Dostępne pakiety/oferty specjalne i aktualne ceny zawsze na naszej stronie: oferty-specjalne
- Czy apartament będzie sprzątany podczas mojego pobytu?
W przypadku dłuższych pobytów apartament będzie sprzątany bezpłatnie co 7 dni. Na specjalną prośbę Gości możemy przeprowadzić dodatkowe sprzątanie z wymianą pościeli i ręczników, lecz wiąże się to z dodatkową opłatą wynoszącą 120 zł.
- Czy można gdzieś przechowywać bagaż po wymeldowaniu?
Nie posiadamy przechowalni bagażu na miejscu, ale istnieje możliwość pozostawienia bagażu w przechowalni/szatni w Galerii Handlowej Millenium Hall (znajdującej się 350 m od Emihouse CityVibe oraz Riverside) lub na stacji PKP.
- Czy w Emihouse akceptowane są zwierzęta domowe?
Lubimy zwierzęta i chętnie przyjęlibyśmy wszystkich naszych Gości ze swoimi pupilami ale ze względu na regulamin nie zawsze możemy zaakceptować pobyt ze zwierzętami. Gości, którzy planują przyjechać wraz ze zwierzęciem prosimy przed dokonaniem rezerwacji o kontakt celem udzielenia indywidualnej zgody na pobyt ze zwierzęciem. Koszt pobytu zwierzęcia domowego wynosi 50 zł za dobę. Jednocześnie zobowiązujemy naszych Gości do przestrzegania naszego regulaminu pobytu ze zwierzęciem, dostępnego na stronie: /regulamin
- Czy w apartamentach wolno palić?
Zgodnie z regulaminem, we wszystkich apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wszelkich wyrobów tytoniowych, w tym również e-papierosów. Palenie dozwolone jest jedynie na balkonie, po upewnieniu się, że drzwi balkonowe są zamknięte, aby dym tytoniowy nie przedostawał się do wnętrza apartamentu.
- Czy można zapraszać inne osoby do wynajętego apartamentu?
Goście są mile widziani do godz.22:00 ale prosimy zgłaszać odwiedziny recepcji. Nocowanie dodatkowych osób w apartamencie wiąże się z dodatkową opłatą.
- Czy można zorganizować spotkanie, przyjęcie do późna?
W apartamentach Emihouse dbamy o to, aby zarówno nasi Goście jak i mieszkańcy innych apartamentów mogli komfortowo wypocząć. Dlatego też naszych Gości prosimy o zachowanie ciszy nocnej (od godziny 22:00 do godz. 6:00) oraz o nieorganizowanie przyjęć, imprez okolicznościowych lub spotkań większej ilości osób niż zadeklarowanej w rezerwacji. Osoby niezameldowane mogą gościnnie przebywać w apartamencie do godziny 22:00.
- Mam rezerwację bezzwrotną, ale muszę odwołać swój przyjazd. Czy mogę otrzymać zwrot?
Zgodnie z warunkami rezerwacji za odwołaną rezerwację bezzwrotną nie zwracamy wpłaconej kwoty. W uzasadnionych przypadkach istnieje jednak możliwość zrealizowania rezerwacji w innym terminie.
- Czy można zamówić transport z lotniska Rzeszów-Jasionka? Ile kosztuje?
Tak, oferujemy możliwość zamówienia prywatnego transferu z/na lotnisko Rzeszów-Jasionka za pośrednictwem prywatnej firmy przewozowej. Koszt to 140 PLN (w dzień) i 170 PLN (w nocy) dla maksymalnie 4 osób. Dla większej ilości osób cena ustalana jest indywidualnie. W celu zamówienia prosimy o kontakt z recepcją.
Nie znalazłeś (aś) odpowiedzi na swoje pytanie lub potrzebujesz pomocy przy rezerwacji, wyborze oferty?
Skontaktuj się z nami bezpośrednio - telefonicznie lub e-mailowo.
Jesteśmy dostępni w godz. 8:00-21:00, 7 dni w tygodniu.